اس ام اس ضد دختر
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
اس ام اس ضد دختر
نوشته شده در 9 / 12 / 1390
بازدید : 558
نویسنده : امین (ره)


يه ضرب المثل آموزنده هست که مي گه :

مردن براي زني که عاشقشي از زندگي باهاش آسون تره !

* * * * * * * * * * * *

مرد به زن : عزيزم ممنونم ازت ! تو اعتقاد به دين رو به زندگيم آوردي!

چون من قبل از ازدواج معتقد بودم جهنم اصلا’ وجود نداره !

* * * * * * * * * * * *

يه روز يه دختر دعا مي کنه خدايا :

من چيزي براي خودم نمي خوام فقط يه داماد خوب و خوشگل نصيب مادرم کن !!!

* * * * * * * * * * * *

دو راه براي خانم مهندس شدن هست:

??اينقدر درس بخوني تا خانم مهندس شي.

?? يه شوهر مهندس پيدا کني !!!

* * * * * * * * * * * *

پدر براي اولين بار ديد که دخترش به جاي اينکه دو ساعت با تلفن حرف بزنه بعد از يک ربع

حرف زدن تلفن رو قطع کرد. پدر پرسيد:

کي بود؟ دختر جواب داد: شماره رو عوضي گرفته بود !

* * * * * * * * * * * *

دختره به دوستش زنگ ميزنه ميگه , يه پسره دنبام راه افتاده , چيکار کنم؟ دوستش ميگه

خوب تندتر راه برو!! دختره ميگه من دارم تند ميرم ولي اون خاکتوسر خيلي يواش راه ميره!

* * * * * * * * * * * *

يه دختره به يه پسره ميگه اگه منو بوس کني واسه هميشه براي تو ميمونم

پسره ميگه: ممنونم از هشداري که بهم دادي !!!

* * * * * * * * * * * *

زن به مرد :

عزيزم تو از چيه من بيشتر خوشت ميآد ؟

از اخلاق خوبم يا از بدن خوش فرمم !؟

مرد : از هيچکدوم عزيزم ! من از اعتماد به نفست خوشم مياد !!!

* * * * * * * * * * * *

و خداوند مرد را نمک زندگي آفريد تا زن را از گنديدگي نجات دهد !!!

* * * * * * * * * * * *

زن به شوهر :

مي خواي دفتر يادداشتت باشم تا هميشه همراهت باشم ؟

مرد :

عزيزم سر رسيدم باش تا هر سال عوضت کنم !




:: موضوعات مرتبط: جوک و اس ام اس , ,
:: برچسب‌ها: اس ام اس ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: